jangan follow rapat sangat

Sunday, June 12, 2011

Unlucky..

Ni team bola baling bawah 18 tahun Pulau Pinang.. 
Yang sebelah kiri sekali coach Mahathir dan sebelah kanan sekali coach Azam..
Dan sebelah coach azam, gua laa.. haha..


Salam...
Pertama sekali, gua nak ucapkan terima kasih kepada coach azam kerana sudi memberi peluang kepada gua untuk bermain bola baling mewakili  Pulau Pinang, MSSM 2011..

          Tak sia-sia lah latihan bebanan yang kami buat beberapa minggu lepas semata-mata untuk menjuarai MSSM tahun ni.. Tapi malangnya, nasib tak menyebelahi kami.. Kami kalah peringkat kumpulan..

          Game ketiga, team gua fight dengan Johor.. Tapi malangnya team gua kalah.. Main lah sebagus mana pun, tak ada guna nya kalau pengadil tak adil.. Masa tu pengadil berat sebelah betul, macam kena rasuah jaa.. Team gua tak kisah kalau kami kalah.. Tapi kalau kami kalah pun, biarlah kalah dengan cara yang adil.. Sekurang-kurangnya, sejuk la sikit hati coach gua.. Itulah pentingnya keadilan.. Ayuh lah kita mencegah rasuah.. haha...

2 comments:

Dinarchuleta_hugs said...

ceyh ! pengadil uh buad ap kat ko ? jnji ko dhaa usahe .

Nur Shafiq . . said...

Bukan kat aku, tapi kat team aku.. Dua orang kena kad merah tuu.. Penang orang paling ramai kena kad tau ark.. pengadil berat sebelah.. ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...