jangan follow rapat sangat

Monday, May 30, 2011

Wish me luck..!

Bak pepatah cn blue, "yes, we ready to go..!"

          Hari ni, gua nak bertolak dah ke perlis dalam jam 7:30 pagi macam tu lah.. Bertolak hari isnin, padahal lawan hari rabu.. Sempat la gua makan angin dulu.. haha.. Petang tadi gua baru pergi ambil barang-barang gua.. Yang gua dapat, beg, stok in, track suit, jacket, topi dan t-shirt.. Terima kasih Penang.. haha.. 

          Game pertama team kami jumpa dengan negeri Sabah, dan game kedua team kami jumpa dengan negeri perak.. Pergh.. Dapat johan kumpulan pun alhamdulillah lah.. Tapi kalau johan msspp lagi bagos.. haha.. 

Ok lah, gua nak rehat kan diri jap.. Pukul 7:30 dah nak bertolak dah.. Gua rehat kan diri dulu..! Assalamualaikum..~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...