jangan follow rapat sangat

Sunday, October 4, 2009

Sundal land malukan Manchester United

 
Lima kali menggeliat, empat kali tenyeh mata sebelum buka sms dari member aku pagi tadi. Terbayang bayang muka semak dia masa aku baca sms mengutuk Man U tuh..

Nasib baik kutuk Man U tak dikutuknya aku.. hihi.. saja aku tak balaih sms dia.. nak jaga gak tak mau kena darah tinggi pepagi ni..

Petang tadi, dalam perjalanan balik kedai runcit, mamat sebelah rumah sengeh2 suruh aku tanya berapa juta Alex Fergusson suap Anton Ferdinand untuk gol sendiri?
Aku jawab, lepaih la beli susu ngan lampin anak.. hihi..

Saja aku tak buat ulasan pepagi tadi. Rasa segan dan sakit badan pun.. pasai apa tah..

Aku tak kelapaq nak bagi apa2 alasan dan memang pun tak dak apa-apa alasan. Nak kata Sunderland main fantastik gila tak la jugak, cuma yang aku tau Manchester United main macam celaka.

Seri saja yang depa cari.. chitt.. Man U 2 - 2 Sunderland

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...