jangan follow rapat sangat

Monday, October 5, 2009

Putihnya mat saleh tu

Kemarin aku attend satu karnival famili untuk satu sekolah di BM.

Meriah la gak kalau diukur dari segi orang2 tak berseni yang anjur majlis.. Melayu maa.. biasa la, kena ada artis, kena ada game2 bangang, baru boleh meriah dan dapat tarik crowd. Lagi meluat aku bila angkasawan pertama Malaya tumpang beramal ngan lelong baju t-shirt dia. Haram dia tak mai pun.

Majlis ada seri la sikit bila artis Ning Baizura sampaikan satu, dua lagu. Aku primitif sikit pasai hiburan dan artis2 sekarang ni, tapi nyanyian dia memang sampai la.. cayalah..

Ada sorang mamat tu menempek tepi aku..

Lelaki: Bang, laki Ning yang mana satu bang..
Aku: Aku malaih keluarkan suara mas aku untuk soalan bodoh camtu.. aku muncungkan mulut jer..
Lelaki: Mak aiihh.. putihnya laki dia..

Apa punya bangang mangkok ni, orang putih memang la putih.. ppttuiiih.. (dalam hati jer..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...