jangan follow rapat sangat

Thursday, June 10, 2010

Hitam itu menawa...

Playstation 3..


               Sebelum ni aku x pernah pun men ps3 nih, kat qumah aku x dak pun.. Tp, la ni kan cuti skolah.. Aku dok dekat qumah mak tok aku, pak su aku ada la beli dua ps3... Dia trpaksa beli dua sebab ps3 yang lama x leh scan banyak CD game yang baru keluaq.. Semalam dia ajak aku men game bola.. Pergh! Rasa men cam piala dunia plak.... Negara yang aku ska besa la, Argentina la... Pnya syoknya dok men game bola ngan pak su aku, smpai buah derian jatuh pun x dengaq dah.. Setakat ni ps3 ja la game yang paling cantek pn grafik dia..
            Game dia pun besh2.. Tp yang x tahan mahai sangat.. 5 CD game ps3 boleh beli satu lagi game ps3.. Pergh... Aku lau nak men pun, men game ps3 pak su aku ja laa.. Pasal, spupu2 aku yang len x brapa minat game2 nih.. Pak su aku jaa.. Bahaya jugak game ni, bukannya pa, sampai mandi x ingat, makan x ingat, tidoq x ingat, yang paling sedih skali, buah yang paling aku ska 2, buah derian pun aku x ingat... Aku men dari pagi, sdaq2 dah senja.. Bahaya ooo... Naseb bek mak tok aq tolong mai kejut aku...Lau x sampai subuh pun aku dok x sdaq lagi...
            Tp, lau kita pandai bahagi masa, x salah dan x bahaya pun ps3 nih... Ok lah, aku bru tringat aku nak p tengok buah derian sat kat luaq... Mesty banyak nyaa, daqi kemarin aku x p tengok.. K arh! Chaw lu!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...