jangan follow rapat sangat

Tuesday, March 2, 2010

Terbaik dari Czech

Keeper yang baik kena tau apa yang terbaik bagi dirinya. Yang terbaik bagi dirinya belum tentu baik bagi orang lain. Arggh.. peduli apa ngan orang lain nak kata.

Dalam kajian saintifik aku, Petr Cech adalah keeper Chelsea yang paling hodoh dalam sejarah EPL. Aku paling berbulu ngan feshen tutup kepala dia. Tak tau la apasal aku sakit hati sesangat ngan tutup kepala yang tak mengikut syariah tu. Tapi mungkin itu yang terbaik baginya dari diganggu ejekan rambut paling hodoh di Eropah.

Tapi aku tabik gak la si Petr Cech kerana telah diumumkan sebagai Pemain Terbaik Republik Czech untuk kali ketiga, semalam. Dikala umur aku 27 tahun, aku masih keliru yang mana satu bini dan mana satu kerja bini, dia telah kali ke tiga dinobatkan sebagai terbaik negaranya dengan 72 caps.

Rupanya keeper yang terbaik tak perlu berbunga bunga macam kisah benar paparan "The shaolin soccer" tuh.

1 comment:

MU said...

aku akan masuk selagi ko tak kutuk Man U... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...