jangan follow rapat sangat

Tuesday, March 2, 2010

Laju mamat ni

Gembiranyerrrr.....

Pagi ni aku ketempat kerja dengan agak tergesa gesa. Bukan lambat bangun tapi takutkan mati awal sebab air paip yang tetiba menjadi kaler "milo o". Ciluk sana, ciluk sini sambil maki lebihkurang akhirnya sampai gak ketempat kerja. Ngam ngam ngan time masuk. Kembang sikit dada bila tengok ramai yang punch kad merah... hihi...

Aku masih rasakan ada sesuatu yang besar patut aku lakukan bagi melajukan lagi perjalanan aku ketempat kerja. Apa yang si Anuar Manan ni buat begitu mengesankan aku. Aku masih berkira kira berapa agaknya harga sebijik basikal mamat ni.

Sebagai rekod, pelumba pasukan Geumsan Ginseng Asia, Anuar Manan ditabal sebagai tempatan pertama yang terlaju di LTdL ni. Dia memeluk erat kedua ibubapanya Azizah Arifin dan Manan Muda setelah berjaya menjadi pendahulu Asia dan Raja Pecut pada kejohanan Le Tour de Langkawi (LTdL) yang memasuki edisi Ke-15 di sini semalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...