jangan follow rapat sangat

Wednesday, January 27, 2010

Shhh.... Man U

Tevez: "Shhh...."

Neville: "Aikkk.. hang berani maki aku.. jangan ranggi la oi... dasar pendatang tak sedar diri" sambil mengangkat jari hantunya keatas.

Tevez: "Bila pulak aku maki hang, bangang punya inglish, yang hang isyaratkan tu lah mencarut namanya."

Neville: "Hang belot.. memang patut kena carut pun"

Tevez: "Jangan la teriak... dah tua hodoh.."

Neville: "Kita jumpa lagi nanti, baru hang tau langit tinggi ka rendah"

Pergeseran di antara Carlos Tevez dengan Gary Neville pasti menjanjikan saingan hangat dalam perlawanan separuh akhir kedua, Piala Liga membabitkan Manchester City dengan Manchester United, hari ini.

Tevez: "Tu la, aku suruh Alex pegang lutut aku masa aku nak belah dulu, eksyen.. hang pun ampu kemain.. buruk sungguh kelaku hang"

Neville: "Nak hidup..."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...