jangan follow rapat sangat

Tuesday, August 16, 2011

Peristiwa yang tak akan gua lupa..


Hahaa..! Muka kawan gua cam ni ah lepas gua dapat rotan x-axis dari cikgu gua.. 

Sekolah gua makin lama makin best bro.. Rabu minggu minggu lepas gua datang lewat beb.. Kawan kawan gua cakap cikgu disiplin ada sebut nama gua di perhimpunan tadi, untuk dapat hadiah.. haha.. Gua pun dah sampai sekolah tu, masuk la kelas dulu.. Lepas tu, sorang sorang junior gua datang ke kelas panggil gua.. Kata nya cikgu disiplin nak jumpa... haha.. Gua nervous dah time tu.. Lepas tu gua tunggu masa rehat, gua pun pergi la jumpa cikgu disiplin tu, dengan bangga nya berjalan ke bilik guru.. haha.. Lepas tu, gua pergi la jumpa cikgu disiplin tu, cikgu tu nak bagi hadiah kat gua, bukan saja saja, sebab gua datang lewat ke sekolah lebih daripada 3 kali.. Ceit.. Cikgu tu pun minta maaf dulu kat gua sebelum dia bagi hadiah kat gua.. Dia cakap, kalau ikut hati dia, dia tak rotan gua, tapi dah itu tugas dia.. Kalau dia tak rotan gua, kira dia tak amanah la pada tugas dia.. Gua pun faham.. Dengan muka yang menakutkan, cikgu disiplin tu pun merotan punggung gua dengan begitu seriuz!.. Pergh! Sakit brooo...~ 

Wah.. Muka suci macam gua pun kena sebat.. hahaha.. Lepas ni, tak kan datang lewat lagi dah.. hahahaa.. ^.^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...