jangan follow rapat sangat

Tuesday, December 7, 2010

Jom Hijrah

Byk org pandang serong budak2 baya aku buat blog...
Apa la sgt yg budak2 boleh tulis yerk...
Maki Arsenal... caci Liverpool... mengata kat cikgu skolah...
Buat posting marahkan abang... haha...

Tapi byk sebenarnya... yg baik tp kita lupa...
Buat blog aku boleh santaikan kepala...
Tulis blog aku boleh luahkan perasaan...
Nak luah depan ayah... payah...
Nak luah kat emak... lagi semak... hihi...

Tapi hari ni aku nak buat satu yg penting...
Tapi hari ni aku nak berhijrah dari baik pada yq terbaik...

ni kira2 macam azam untuk berhijrah jugak laa...

Hijrah itu persaudaraan
Hijrah itu pengorbanan
Hijrah itu perjuangan
Hijrah membentuk perpaduan

Atas keyakinan dan iman yg teguh... atas semangat kaum muhajirin dan ansar yg bersatu, rela berkorban harta dan nyawa atas kecintaan terhadap Islam... aku nak tingkatkan semangat, kibarkan Syiar Islam... bersama umat yang sedar... yang nak bersama...

Selamat menyambut Awal Muharram...
Selamat Tahun Baru Hijrah...

2 comments:

Hashim Zabidi said...

Satu azam yang paling terbaik, he he he...

Unknown said...

tq, sy anggap sbgai satu anjakan semangat tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...