jangan follow rapat sangat

Saturday, November 13, 2010

Bumi diserang lagi...

video

wallawoiii... best jugak layan kepala mat saleh yang kreatif bagi kepala kita kacau nih... berbelas kali dah aku tengok oii... tengok thriller je laa... tak sampai poket lagi nak tengok filem... addehh..... tapi nampak macam best ja cerita nih... kena buat baik ngan abg aku la pulak..

Tak tau sapa yang baik... mat mat saleh ni cuba nak salahkan makhluk asing yang jahat... manusia ni konon  baik la kot... baik ka manusia ni... haha... jawab sendiri sendiri la yerk...

Tapi cerita permusuhan antara manusia ngan makhluk asing camni yang syok dan laku di pawagam. Macam cerita basi yang lepas jugak la, makhluk asing mesti terer, jahat dan kuat... manusia baik, maksum dan lemah... tak buat salah apa kot...

Jadi kalau ada soklan SPM nanti tanya, bagitau saja la kita tengok film Skyline bagitau alien tu jahat dan kuat dan manusia tu lemah tapi baik...

Tapi, apasal yang alien suka serang Amerika nih... Amerika buat salah banyak sangat kot kat dunia nih... haha..... padan muka Amerika...

Ni soklan cepumas kat rakyat Malaysia plak.... hihi...
Yang buat tak senonoh dalam stor sekolah tu alien ka?
Yang buang anak dalam tandas tu alien ka?
Waallowooii....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...