jangan follow rapat sangat

Tuesday, July 6, 2010

Nu Ra Shafito and his Master...



Blurr..



Shafito : Tok, Saya x tau la nak wat cmna ni...

Tok      : Apa yang hang x tau??
Shafito : Saya pon x tau apa yg saya x tau Tok..
Tok     : Sekarang ni, budak2 melayu ramai dah yang kurang cerdik.. Jd, kalau x nak tergolong dalam golongan macam tu, kita kna tau apa yg kita x tau, dan kita bagi taw kat orang yang taw apa yang kita x taw tu dan suruh lah orang tu bagi taw apa yang kita x taw, baru kita tau apa yang kita x tau dan insyallah kita bole maju kerana kita da taw apa yang kita x tau disebabkan kita bagi taw kepada orang yang taw dan orang tu da bagi taw kat kita... Paham?
Shafito : Paham Tok... Baik, saya rasa saya sudah taw apa yang saya x taw Tok..
Tok     : Ok, bole bagi taw Tok?
Shafito : Bole Tok, saya cuma x taw apa yang saya x taw Tok..
Tok     :   ....
                                                                                                                                           Bersambung...

Nrshafiq : Hax2.. Tok tu pon pning tengok anak bauh dia macam ni.. Ish3.. Tp uang penting, anak buah Tok      tu da tau da apa yang dia x tau.. hahaha... ^_^

2 comments:

saff'sWords said...

syafiqq.. haha. lain la kau. :D
view and follow blog aku. :)

Nur Shafiq . . said...

hoho.. kkk.. >_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...