jangan follow rapat sangat

Saturday, April 3, 2010

Maggi rendam air sejuk

Aku dah agak dah, Man U main kalau Rooney tak dak, macam makan maggi rendam air sejuk. Boleh la nak makan tapi tak sedap sungguh makan maggi yang tak dan kembang.

Main tempat sendiri pun tak guna kalau syok himpun kad kuning saja. Orang cari gol tambah mata, hangpa cari pasal. Manchester United 1 - 2 Chelsea.

Aku nak siap tempat tidur dah ni, tak gamak dok dengaq jiran sebelah suruh belanja depa makan. Aku melawak saja kata kalau depa menang aku nak belanja... bedebah betoi...

1 comment:

earl said...

Next, dekat Man City pulak. Gua ingat time tu kembang pun tak mau dah. Jadi la megi kuncup. kehx3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...