jangan follow rapat sangat

Sunday, April 18, 2010

Jangan memain ngan Man U

Sampai bersembur air ludah aku. Tak sangka sangka ingatkan cempedak rupanya nangka. Macam tak percaya ular lidi nak telan naga. Itu saja aku nak kata, jangan memain ooo ngan Man U ni. Ada dolat.

Main tempat Man City, dah ramai hantu hantu yang sms perli kat aku. Sampai minit ke 78, sms dari pak guard tempat kerja dok perli lagi. Aku besa saja, coool dan yakin.

Tepat minit ke 85, aku dah mula hilang sabaq. Boss aku sms kalau Man U kalah, aku kena buang kerja. Aku ambik masa hampir lima minit baca doa dan antar melalui MMS ke dada Paul Scholes di Eastland. Tup tup minit ke 90 bergegar jaring Man City kena tandukan Scholes. Aku dengan penuh konfiden terus tidur lena sampai pagi.

Apa cerita pagi ni, ini lah padahnya pada sesapa yang nak lawan dolat Manchester United. Kan dah kena. Chelsea tungging 1 - 2 ditangan Tottenham. Kan aku dah kata, dolat Man U bukan kira sapa. Dah la kena hambat balik dengan tangan kosong, malah Chelsea dimalukan dengan kad merah diraih John Terry lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...