jangan follow rapat sangat

Wednesday, March 3, 2010

Memang tak senang

Kita kena kerja disebabkan nak senang dalam hidup tapi kekadang tu kerja kita jadi tak senang sebab kita memang tak senang menjalani hidup.

Kesenangan kita di tempat kerja sebenarnya bermula dari rumah. Kesenangan kita di rumah akan membawa kita turut bersenang lenang di tempat kerja. Kesenangan ini bukan semua boleh kecapi walau ramai yang menyenanginya.

Aku memang kurang senang ditempat kerja disebabkan aku kurang senang dirumah. Aku dapat merasakan kesenangannya aku dirumah hanya apabila aku dapat meniarap membelah kuaci sambil enjoy berita malam. Tapi sejak sebulan yang lalu, kesenangan aku telah direntap oleh politikus politikus yang nak cepat senang dengan senang sekali membawa orang ramai ketahap bangang. Penuh menepu berita berita bangang politikus nak cepat senang ni yang begitu tidak menyenangkan aku.

Macamana aku nak senang bilamana kesenangan aku direntap dengan begitu senang sekali...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...