jangan follow rapat sangat

Saturday, December 12, 2009

Aku tabik team Malaysia


Aku tabik team Malaysia. Korang mungkin tak nampak, sebab ada yang cop aku ni tak patriotik pada tanahair berikutan posting yang menghentam saja. Ni ha, aku tengah tabik nih..


Menang 2-1 keatas Thailand memang mengejutkan. Bagai berita ular lidi menelan naga. Akhirnya rekod 36 tahun Thailand keperingkat empat terakhir dileburkan. Mereka disingkir Malaysia setelah lapan kali berturut-turut menjadi juara. Tahniah untuk skuad Malaysia.

Aku tak tengok pun perlawanan rancak dan penuh aksi-aksi bertaraf dunia tuh. Mungkin aksi dari Owen membenam kelab German membuatkan Malaysia bersemangat dan sentiasa menyerang. Semangat juang depa dijelmakan semata mata nak buktikan pada aku, Malaysia pun hebat... perrgghhh...

Tapi, minta sesangat la jangan ada sesapa yang katakan, kekalahan kita ditangan Vietnam 3-1 ari tu hanya strategi Raja menentang Thailand...

Anyway, kita tengok pulak separuh akhir nanti macam mana. Kalau main macam haprak, aku belasah balik...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...