jangan follow rapat sangat

Wednesday, November 11, 2009

Puas hati aku

Ternganga orang tua tuh.. cara dia tenung seolah olah bertanya apa yang aku kata.

Dengan lagak hero, aku unjukkan kearah periuk nasi campurnya. Terketaq ketaq tangan mengaut nasi kedalam pinggan, cara dia menjeling aku pun dah nampak dia tak paham dan monyok. Dia tanya nak gulai apa pepagi ni, aku sekadar muncung mulut kearah gulai bawainya...

Aku bangga pasai dia tak paham... aku pedulik apa...
Aku syok sangat pasai dia monyok... biaq dia respek sikit lain kali...

Janjinya puas hati aku..
Aku dah belasah cakap omputih ngan Mak Cik nasi campur bawah pokok besar tuh.. ngeee...

Aku bangga la pasai dia tak paham.. sebab aku pun tak sure yang aku cakap tadi tu betoi ka tidak. Aku mesti la syok sesangat pasai dia monyok, sebab aku pun tak ketahuan kepala ekoq apasal tetiba aku pi hantam cakap omputih pepagi nih.. tak pernah aku macam ni punya sewel... hihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...