jangan follow rapat sangat

Saturday, November 7, 2009

Aku tau


PENYOKONG pasukan Kelantan memecah masuk dua pintu masuk di Stadium Nasional, Bukit Jalil, petang ini. - Foto Mohd Yusni Ariffin

Aku tau bukan senang nak ke final Piala Malaysia ni, banyak duri dan halangannya.. tahniah la pada depa depa yang berkenaan. Baik ataih ataupun bawah, baik tepi ataupun tengah, gerak pasukan yang membawa depa hingga level respek nih..

Aku tau bukan mudah nak letak betoi betoi punya strategi ni, banyak urat kepala yang dah putus. Takziah la pada yang mati kerana salah strategi. Antara penyumbang peningkatan pesakit kronik darah tinggi ni.

Aku tau bukan salah, penyokong bersusah payah mai pepagi walaupun sepak mula 8 malam nanti. Semangat juang negeri negeri harus disanjung. Bangga ngan jadi ahli kelab xklusif..

Tapi yang aku tak tau ialah, kenapa perlu pecah pecah ni...
Aku masuk salah padang kot..
Kelantan lawan Negeri Sembilan atau..
PR lawan BN..
Mesti konspirasi peringkat tertinggi nih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...