jangan follow rapat sangat

Thursday, October 8, 2009

Terpinga pinga

Teman aku seorang yang warak. Teman baik beb. Aku banyak berharap tempias dari aura bauan syurga di sekelilingnya.

Orangnya kemas tak la berselekeh macam aku. Gaya ala ala ahli syurga. Tiga minggu sekali gunting rambut, pendek tersusun jer. Setiap Jumaat, ikut sunnah potong kuku. Baju tie in, berseluar slack. Kasut simple, tapi berkilat bukan main. Pagi Ahad, berjogging ngan bini. Laki mithali betoi. Balik jogging cuci keta. Berbasikal sebagai riadah petang. Setiap maghrib di saf depan.

Pendekatanya, tok imam kampung bagi salam dulu la kat dia bila berselisih di pasar malam.

Tapi terpinga pinga aku bila aku dapat tau, dia kena ganyang sampai terkeluar bahu kanan baru baru ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...