jangan follow rapat sangat

Tuesday, October 13, 2009

Hodoh sangat ka


Aku celah awai gak ari ni.. apa taknya, jam gerak belum mula kerja aku dah terjaga.. buat sikit sikit senaman rimau, hmm.. segar bugar dan baik untuk lelaki.. hihi..

Seperti biasa sampai ke simpang nak keluar ke highway, mak datok punya jem.. berasak asak kereta sondol menyondol muncung, sendat dan padat. Tikus nak celah pun sangkut ni. Hon bersahutan. Bingit dan berlendir telinga. Tak belajar sivik ka bebudak sekarang ni.. sabar la sikit, mana semangat 1Malaysia korang ni..

Panorama biasalah bila bertembung syif keja pukul 7, sesak bebudak nak kesekolah, ngan aku nak masuk pukul 8 tumpang semak..

Tetiba terserempak punca masaalah jem pagi ni. Apahal la pulak mamat trafik ni buat kat sini. patut pun semua kereta honkan dia.. kereta laju jadi slow.. patutla jemnya semacam jer pagi ni..

Spek hitam pun tak pakai, misai jejarang macam padang bola tak siap. Tak bertokoh langsung sebagai polis trafik yang berwibawa.

Ini masaalahnya bila banyak rakyat Malaysia layan gerak khas ni.. polis trafik tak bermisai tak besa tengok ka..?


2 comments:

terompahkayu said...

hahaha polis ada misai nampai otai haha kalau takda misai jadi hensem hehe

saba said...

trademark tu bro.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...